BŚP 2016 – wyjazd 3 DW „Ignis Demiurg” po Betlejemskie Światło Pokoju!

14 grudnia 2016

Pomiędzy 9 a 11 grudnia 3 DW „Ignis Demiurg” wyjechała do Zakopanego!

Wyjazd był zoorganizowany w celu odebrania  Betlejemskiego Światła Pokoju, które w tym roku było przekazywane na Słowacji !

Krótka relacja jednego z uczestników biwaku:

W piątek po zbiórce przy hali sportowej w Strzelcach Opolskich wyjechaliśmy do Zakopanego, po długiej podróży dotarliśmy do Schroniska Górskiego ZHP „Głodówka”. Po zakwaterowaniu zjedliśmy kolację i ugościliśmy wędrowników z Grójca, którzy również przyjechali po BŚP.

W sobotę rano, zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy na grę miejska zorganizowaną przez sztab BŚP, po grze nadszedł czas na obiad, następnie zwiedziliśmy zakopiańskie targowisko, na którym kupiliśmy pamiątki oraz oscypki. Wieczorem wróciliśmy na „Głodówkę” gdzie po kolacji oddaliśmy się zasłużonemu odpoczynkowi przed następnym porankiem, jednakże nim to nastąpiło odwiedziliśmy pobliski las gdzie uczyliśmy się rozpalać ognisko w trudnych warunkach atmosferycznych.

W niedzielę rano po śniadaniu wyjechaliśmy do Svitu na Słowację, aby z rąk druhny Naczelnik odebrać Betlejemskie Światło Pokoju. Po powrocie na „Głodówkę” spakowaliśmy się i wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu.

To był wspaniały weekend, mam nadzieję, że będzie takich więcej 🙂

Więcej zdjęć, tutaj !

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *